Rozdział 2

Rozdział 2 mroczny plan.
Po zdobyciu pierwszej odznaki, wyruszyłem w dalszą drogę. Balon odleciał, ale ja zastanawiałem się, co on tu robił? Nie dawało mi to spokoju.
Po trzech godzinach znalazłem się w lesie, zwanym Rare Forrest, żyły w nim unikatowe stworki, takie jak np, Badragon.
Tymczasem w Lisandra City, baza team Poison.
- Panie, zabiliśmy tego Druddigona. Odezwała się jakaś osoba, jej głos był opanowany, jednak pobrzmiewała w nim nutka zadowolenia.
- Doskonale! Dzięki krwi Druddigona zdobędziemy świat! Odezwała się kolejna osoba, jej głos był chłodny i zadowolony Ale musisz zdobyć jeszcze kref Zangoosea, wtedy PDR będzie gotowy.
- Dobrze, już idę do Rare Forrest. Odezwała się pierwsza osoba, wypuszczając z balla stworka z wielkimi skrzydłami. Charizard, lecimy! Po chwili znikli za choryzątem.
Tym czasem w Rare Forrest.
Szedłem dalej, napotykając mnustwo dzikich stworków. Moim marzeniem było zdobyć Elesa, stworka typu elektrycznego, przypominającego jaszczurkę. Wkońcu takiego znalazłem, ale upewniłem się pokedexem.
Eles, pokemon jaszczurka typu elektrycznego. Pomimo niewielkich rozmiarów, potrafi zgromadzić w swoim ciele ogromny ładunek elektryczny. Niezwykle waleczny.
Drillick, toczenie! Po tym ataku Eles padł, więc go złapałem.
Gdy byłem przy wejściu do Sudoo City, zauwarzyłem jakiegoś smoka. Wyjąłem pokedex.
Charizard, pokemon smok typu ognistego i latającego, wyższa forma Charmeleona, najwyższe stadium ewolucji Charmandera. Potrafi wywołać ogień niszczący wszystko. Są to bardzo terytorialne stworki.
Obok niego był schwytany w siatkę kolejny stworek.
Zangoose, pokemon drapieżny typu normalnego. Ma ostre pazury, które morze chować. Bardzo łatwo wpada w szał, walczy odwiecznie z Seviperem.
Na Charizardzie siedział człowiek ubrany na ciemnoczerwono, na piersi miał literę P, a po chwili wyciągnął telefon.
- Panie, znalazłem Zangoosa.
- Doskonale, Zack! Odezwał się głos z telefonu. Zabijaj go!
- Dobrze, Panie Arturze, Zack się rozłączył i wyciągnął miecz. Po chwili rozległ się kródki ryk, w moją stronę poleciało ciało Zangoosa. Ale Zack zabrał je, rozciął, i do fiolki zebrał jego kref. Potem jego Charizard uderzył mnie łapą i utraciłem przytomność.
Kiedy się obudziłem, znajdowałem się w Centrum Pokemon.

Eles.
Wymowa Eles.
Typ. Elektryczny.
Zdolność. Statyczność.
Kolor. Pomarańczowy, z żułtym ogonem i łapkami.
Klasyfikacja. Pokemon jaszczurka.
Masa. 1,5kg
Wielkość. 0,3m
Opis. Eles to pokemon niewielkich rozmiarów. Jest cały pomarańczowy, z żułtymi łapkami i ogonkiem. Chodzi na czterech łapkach. U każdej łapki ma po trzy pazórki.
Są to spokojne, choć waleczne pokemony. Uwielbiają robić zawody w strzelaniu elektrycznością.
Linia ewolucji. Eles, Electrina, w dzień Elepolin, w nocy Eletar.

Komentarze

  1. kref - krew
    znikli za choryzątem. - zniknęli za horyzontem
    Mnustwo - mnóstwo
    zauwarzyłem - zauważyłem
    Morze -może
    Kródki - krótki
    Utraciłem -Straciłem. Brzmi lepiej

    Dobra standardowo błędy. Poprawiasz się. Choć rozdział nadal był krótki, lekko chaotyczny to było już o wiele lepiej. Ale to nadal nie idealny poziom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podtrzymuje wszystko co napisałem pod poprzednim rozdziałem. Ten był trochę lepszy, ale dalej to jeden wielki bałagan. Wszystko jest pomieszane, niepooddzielane i zbyt mało opisów. Idę dalej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Prolog.

rozdział 5

Bohaterowie